پادکست گناه‌خاموش

  • ۲۸۸۱

بسم الله الرحمن الرحیم

وظیفه تمام مسلمانان و شیعیان این است که نسبت به گناهان رایج در جامعه که جوانان را به خود درگیر کرده است، حساس بوده و برای درمان آنان، راه حل و تدبیر بیاندیشند. یکی از مهمترین دلایل رواج این گناه در میان پسران و دختران، عدم اطلاع و جهل مخاطب نسبت به این عمل شنیع و اثرات جسمی و روحی آن است. در پادکست گناه خاموش سعی کردیم در طی دو فصل، ابتدا این گناه را بشناسیم و ببینیم نگاه اسلام و اهل بیت درباره این فعل چیست و سپس درباره اثرات سوء این گناه صحبت کنیم. در انتها و ایضاً در سری دوم پادکست، راه حل های جلوگیری و درمان این بیماری را بیان نماییم. بدیهی است راه های درمان ممکن است بیشتر و توسعه یافته تر گردد و به مرور زمان، راه های بیشتری به ذهن برسد. پس صرفاً به این درمان ها نباید متوقف شد و باید همگام با توسعه زمینه های تحریک و لغزش، راه های جلوگیری از تحریک و لغزش را نیز توسعه داد و بروز کرد. موفق باشید . ع‌ص

 

فصل اول

قسمت اول

دانلود
حجم: 7.54 مگابایت


 

قسمت دوم

دانلود
حجم: 6.71 مگابایت
 

قسمت سوم

دانلود
حجم: 7.19 مگابایت
 

قسمت چهارم

دانلود
حجم: 8.05 مگابایت
 

قسمت پنجم

دانلود
حجم: 11.2 مگابایت
 

 

فصل دوم

قسمت اول

دانلود
حجم: 5.96 مگابایت
 

قسمت دوم

دانلود
حجم: 5.4 مگابایت
 

قسمت سوم

دانلود
حجم: 6.94 مگابایت
 

قسمت چهارم

دانلود
حجم: 5.81 مگابایت
 

  • دمت گرم حاجی خیلی چیزایی که بلد نبودیم و یاد گرفتیم مممنون از اطلاعات خوب و قشنگ تون..❤️

  • سلام

    اسم مناجاتی که توی پادکست بود چی هست؟

  • سلام 

    حاج آقا میخواستم یه چیزایی رو بهتون بگم در مورد خودم به هیچ کس نمیتونم بگم تو رو خدا یه راهی بذارین من اونجا بیام حرفامو بگم بهتون خواهش میکنم...

     میخوام شما راهنماییم کنیم خواهش میکنم کمکم کنین

    خواهشا اینجا تو سایت جواب بدین من پیاممو کجا بفرستم برا ایشون تو سایت نمیتونم بگم

    اگه قسمت نظر به صورت خصوصی بگم اگه جواب بدین باید اینجا ببینم؟

    خواهشا راهنمایی کنین ۱۸ سالمه 

    ????:
    سلام. تشریف بیارید در تلگرام از قسمت ربات پیام ناشناس کانال رضوه فکر پیام بدید تا گفتگو کنیم. آدرس کانال: @ruzefekr
  • سلام

    خیلی خیلی ازتون ممنونم خیلی مفید بود الان دارم میفهمم که چی کاره بودم😭بیشتر گناهامون از سر اینه که نمیدونیم داریم چی کار میکنیم و چه گناه بزرگی داریم مرتکب میشیم

    حاج آقا الان خیلی از نوجوونا درگیرن تو رو خدا براشون دعا کنید خدا نجاتشون بده😭

    خیلی بهتون مدیونم تا آخر عمرم

    ????:
    ان شاءالله حالتون بهتر میشه و مشکل حل
  • دمتون گرم:)) خسته نباشید

    عالی بود

    ????:
    خواهش میکنم. التماس دعا
  • فوق العاده بود

    اجرتون با صاحب الزمان..

    ????:
    خواهش میکنم. ممنون از شما
  • سلام

    کار شما حرف نداشت!

    خدا نصیب کس نکنه، این گناه بدفرجام رو.

    ????:
    سلامت و پاینده باشید
  • سلام حاجی 

    من بعضی وقتا وسوسه میشم فیلم مستهجن ببینم

    و به دنبالشم....

    شاید دو هفته ای یبار ...

    خیلیم توبه کردم باز شکستم...

    دعا کنید برام🌿

  • حاجی ما نمیدونستیم چخبره اصلا!

    یهویی دیدیم کجای کاریم:)

    ????:
    الحمدالله
  • خدا قوت

    ????:
    تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی