دوره آموزشی ولایت فقیه

  • ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم

با هدف توسعه آموزش دینی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان، دوره آموزشی جدیدی تحت عنوان ولایت فقیه طراحی نمودیم. این دوره در خصوص آموزش و اثبات نظریه ولایت فقیه و پاسخ به سئوالات در خصوص حکومت اسلامی و سیاست در اسلام است. این دوره بصورت آفلاین و صوتی در قالب 5 جلسه صوتی ارائه میشود. این دوره طبق برنامه آموزشی ارائه میشود و دانشجو می بایست طبق برنامه درسی ارائه شده، مطالب را گوش کرده و در گروه مجازی فعال باشد. یک گروه انلاین برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است که شما میتوانید سئوالات خود و اشکالات درسی خود را با حضور مدرس دوره، حجت الاسلام صادقی مطرح کرده و پاسخ بگیرید.

شرایط دوره آموزش مجازی:

* این دوره مخصوص عموم افراد بالای 12 سال است

*بعد از ثبت نام و دریافت رمز ورود به صفحه، به تمام فایل‌های صوتی و منابع درسی دسترسی پیدا خواهید کرد ( رمز ورود و سامانه ورود پیامک خواهد شد)

* لازم است که هر صوت را طبق زمان بندی مشخص شده گوش دهید تا با روند گروهی کلاس همراه باشید

* در انتهای دوره آموزشی، آزمون تستی یا تشریحی گرفته خواهد شد

* کسانیکه جزوه مرتب و تمیز و درست و کاملی از مباحث مطرح شده را نوشته و تایپ کنند، در صورت تایید مربی، بدون آزمون قبول هستند

* حضور غیابی در دوره نداریم. در هر ساعتی از روز میتوانید فایلها را دانلود و گوش دهید.

*مبلغ ثبت نام دوره جهت امور فنی سایت و ایضاً ترغیب شما به امر یادگیری و جداسازی افراد مصمم و باانگیزه از افراد دیگر است.

* شروع دوره از  1 فروردین 1401 الی 15 فروردین 1401 است     هزینه دوره: 10 هزار تومان

لینک ثبت نام:  برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی